6 КЛАС

31 травня

6 – А, Б клас

Тема: До кого звертатися по допомогу. Як допомогти потерпілому.

 

Переглянувши відеоуроки за посиланням  

ви:

https://youtu.be/3ErvW32FMXA

https://youtu.be/VVBTT3MRIGo

 

  • Повторите телефони екстренних та аварійних служб;

  • Ознайомитеся як надавати допомогу при ураженні електричним струмом, хімічною речовиною, отруєнні газом; 

  • Ознайомитеся з вмістом автомобільної аптечки, щоб мати змогу допомогти потерпілим у ДТП та інших екстремальних ситуаціях.

 

Якщо ви переглянули відеоуроки, повторіть параграфи 32, 33 і підведіть підсумки уроків на с.184,190

Усно розв’яжіть ситуаційні задачі на с. 190

МОЛОДЦІ!


24 травня

6 – А, Б клас

Тема: Безпека руху велосипедиста.

 

Переглянувши відеоурок за посиланням  

ви:

https://youtu.be/iUOweV1NC2Y

 

  • Дізнаєтеся яким учасником дорожнього руху є велосипедист;

  • Ознайомитеся з правилами перевезення вантажу  та пасажирів; 

  • Ознайомитеся з видами ДТП за участю велосипедиста.


Переглянувши презентацію, ви дізнаєтеся більше про правила безпеки для велосипедиста.

https://docs.google.com/presentation/d/1_V2VzUS7egHwgzNG2r7ylBOF7lz-t7TR/edit?usp=sharing&ouid=102102449484934615873&rtpof=true&sd=true

 

Якщо ви переглянули відеоурок, презентацію, повторіть параграф 31 (с.174) і підведіть підсумки уроку на с.179



МОЛОДЦІ!


17 травня

6 – А, Б клас

Тема: Ти - велосипедист.

 

Переглянувши відеоурок за посиланням  

https://youtu.be/IPclxmKERZU

ви:

  • Дізнаєтеся про історію створення велосипеда;

  • Вчитиметеся підбирати велосипед за розміром;

  • Перевіряти його справність та оснащення;

  • Як вдягнутися на велосипедну прогулянку.


Переглянувши презентацію, ви побачите ретровелосипеди та велосипеди сучасні.

https://docs.google.com/presentation/d/1_V2VzUS7egHwgzNG2r7ylBOF7lz-t7TR/edit?usp=sharing&ouid=102102449484934615873&rtpof=true&sd=true

 

Якщо ви переглянули відеоурок, презентацію, повторіть параграф 30 (с.168) і виконайте тест за посиланням


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5076921

Завдання необхідно виконати до 24 травня 10:00 


10 травня

6 – А, Б клас

Тема: Підприємства у твоєму населеному пункті.

Переглянувши відеоурок за посиланням  

https://youtu.be/gWfQT6eJHTQ

ви:

  • Дізнаєтеся про безпеку проживання поблизу промислових підприємств;

  • З’ясуєте, які є види небезпечних промислових об’єктів;

  • Як дізнатися, що на підприємстві сталася аварія;

  • Вчитиметеся правильно діяти під час аварії.



Якщо ви переглянули відеоурок, повторіть параграф 29 (с.162-167)



Якщо все зрозуміло, перегляньте підсумки на с. 167.

Ви  молодці!



3 травня

6 – А, Б клас

Тема: Пожежна безпека твоєї оселі. Як поводитися під час пожежі.

Переглянувши відеоуроки за посиланням  

https://youtu.be/v-BIRlSa6HE

https://youtu.be/U-APYxkW2zo

ви:

  • Проаналізуєте, причини виникнення пожеж;

  • Ознайомитеся з історією пожежної служби;

  • Дізнаєтеся про три стадії пожежі;

  • Ознайомитеся з первинним засобом пожежогасіння– вогнегасником, та його видами.


Якщо ви переглянули відеоуроки, повторіть параграфи 27-28 (с.152-161)


Якщо все зрозуміло, можете перейти за посиланням і виконати тест.

Успіхів!


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2325971 

Завдання можна виконати до 9 травня 20:00.


26 квітня

6 – А, Б клас

Тема: Безпеку твого дому.

Переглянувши відеоурок за посиланням  

https://youtu.be/M3KyIsQ_jss

ви:

  • Проаналізуєте, які комунальні вигоди є у твоєму домі чи квартирі;

  • Засвоїте правила користування електричними приладами;

  • Навчитеся безпечно запалювати газову плиту і колонку;

  • Дізнаєтеся, як правильно користуватися водогоном і засобами побутової хімії..


Якщо ви переглянули відеоурок, повторіть параграф 26 (с.146)


Якщо все зрозуміло, можете перейти за посиланням і виконати тест.

Успіхів!


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4579526


Завдання можна виконати до 2 травня 19:00.


19 квітня

6– А, Б клас

Тема: Підліткові компанії.

Переглянувши відеоурок за посиланням  

https://youtu.be/e2rC7yNY2WA

ви дізнаєтеся:

  • Як розрізняти дружні, недружні та небезпечні компанії;

  • Як припиняти агресію і насилля.


Якщо ви переглянули відеоурок, повторіть параграф 25 (с.141)


Якщо все зрозуміло, можете перейти за посиланням і виконати тест.

Успіхів!


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8894086


Завдання можна виконати до 25 квітня 12:00.


12 квітня

6– А, Б клас

Тема: Як владнати конфлікт.

Переглянувши відеоурок за посиланням  

https://youtu.be/6Uoq0bzfiqQ

ви дізнаєтеся:

  • Як запобігти розпалюванню конфлікту;

  • Потренуєшся контролювати себе у конфліктних ситуаціях;

  • Дізнаєшся, які життєві звички необхідні для конструктивного розв’язання конфліктів.


Якщо ви переглянули відеоурок, повторіть параграф 24 (с.135)


Якщо все зрозуміло, можете перейти за посиланням і виконати тест.

Успіхів!


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6719780


Завдання можна виконати до  19 квітня 20:00.


05 квітня

6– А, Б клас

Тема: Види та наслідки конфліктів.

Переглянувши відеоурок за посиланням  https://youtu.be/oD78s5gwRFw

ви дізнаєтеся:

  • чому між людьми виникають конфлікти;

  • навчишся розрізняти конфлікти поглядів та конфліктів інтересів;

  • дізнаєшся про способи розв’язання конфліктів.


Якщо ви переглянули відеоурок, повторіть параграф 23 (с.130)


Якщо все зрозуміло, можете перейти за посиланням і виконати тест.

Успіхів!


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3586620


Завдання можна виконати до  15 квітня 14:00.


29.03.2022

6 клас

Тема: Стилі спілкування

Презентація з даної теми за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1sZRdKPQYrZF86N_tnaWvder0M6yhIvyy/edit?usp=sharing&ouid=102102449484934615873&rtpof=true&sd=true

Відеоурок можна переглянути за посиланням: 

https://youtu.be/qpg0cR6X1Dc



22.03.2022

6 клас

Тема: Стосунки і здоров’я

Мета: Відпрацювання навичок розбудови міжособистісних стосунків. Практикуватись в командній роботі. Виховувати толерантне ставлення до оточуючих.

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

- розповісти,  як  стосунки  впливають  на  здоров’я  людини;

- дослідити  спільні  риси  і  відмінності  стосунків  з  різними людьми;

- уникати  непорозумінь;

- оцінити  якість  твоїх  стосунків  і  розробити  план  їх удосконалення;

- продемонструвати здатність працювати в команді.

ХІД УРОКУ


Пригадай!

Як спілкування впливає на людей? Як потрібно спілкуватись з оточуючими?  Яку перевагу має ефективне спілкування? 

ІІІ.  Мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя: «Коли люди  знайомляться, спілкуються, разом живуть або навчаються, між ними виникають стосунки. Стосунки бувають родинними, дружніми,  діловими, романтичними. Деякі стосунки формуються за нашим бажанням, інші— незалежно від того, хочемо ми цього чи ні».

Мозковий штурм: «Наведіть приклади стосунків».

ІV. Вивчення нового матеріалу 

Запитання для обговорення: Наведіть приклади нездорових стосунків. Що їх характеризує? Які стосунки можна назвати здоровими? Назвіть переваги здорових стосунків.

Здорові стосунки – запорука щасливого і успішного життя, оскільки люди, між якими склалися здорові стосунки, краще задовольняють власні потреби,  повніше реалізують себе,  легше долають труднощі і розв’язують проблеми.  

Дати загальну характеристику стосункам (мал. 44 у підручнику); дії, які можуть зіпсувати стосунки з цими людьми; дії, які здатні зміцнити такі стосунки. 


Обговорення історії

Прочитати «Уроки гусей » 


Уроки  гусей

1.  Махаючи крилами,  гуси, які летять на чолі зграї,  створюють  підйомний потік для тих птахів,  що  летять  за ними. У-подібна  будова  зграї  приблизно  на  70  відсотків  зменшує  зусилля під час польоту порівняно  з  тим,  якби гуси летіли поодинці.

Урок: той,  хто  рухається в  одному напрямку з  іншими,  досягає  бажаного швидше  і  легше,  тому  що інші члени команди створюють  для нього  сприятливі умови.

2.  Якщо  птах випадає зі  зграї  і  починає  летіти сам по  собі, він  одразу відчуває  опір  вітру  і  сповільнює рух.  Тому намагається якнайшвидше  повернутись у  зграю.

Урок: краще  залишатися  в  команді  з  тими,  хто  рухається у тому  ж напрямку,  бути  готовим  приймати допомогу  і самому  надавати її іншим  членам  команди.

3.  Коли птах,  що  летить попереду,  втомлюється,  він  повертається  у  зграю,  а  на його  місце  стає інший.

Урок: якщо  учасники команди  по черзі виконуватимуть найскладнішу роботу,  це  піде  на користь  усій команді.

4.  Якщо  гуску підстрелили  або  вона захворіла,  зграю залишають  ще  два  птахи.  Вони  летять  за нею,  допомагають і  захищають  її,  аж  поки вона  одужає або помре.

Запитання для обговорення: Які уроки вам сподобалися найбільше? Чи знаєте ви, коли люди чинили так, як це роблять гуси?

V.  Закріплення знань учнів 

Підсумкові завдання

Крос­тест (підручник, с. 127)



VІ. Домашнє завдання

1. Повторити § 22

Підсумки

Позитивні  міжособистісні  стосунки  сприяють  здоров’ю і  життєвому  успіху.

У  групових  стосунках  важливо  вміти  надавати  і  приймати допомогу.

У  стосунках  з  близькими  дорослими  найважливішими  є довіра  і  щирість.

Поліпшити  стосунки  допоможуть  навички  толерантності, співчуття,  роботи в  команді,  ефективного  спілкування,  упевненості  та  уміння  розв’язувати  конфлікти.



1 лютого

6 -А, Б

Посилання на онлайн урок надіслано у групу в мережі Вайбер.

Домашнє завдання: опрацювати параграф 17.

За підсумками вивченого матеріалу виконати тест за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6012970

Завдання необхідно виконати до 7 лютого 20:00


25 січня 2022 року

6-А, Б

Тема: Правда про алкоголь і наркотики

(параграф 16)

Мета: Продовжувати формувати в учнів уявлення про корисні та шкідливі звички та їх вплив на здоров’я, про згубну дію на дитячий організм алкоголю; навчати дітей приймати виважені рішення; виховувати почуття відповідальності за власну поведінку.


Учні повинні:

Знати:

- небезпечні наслідки вживання алкоголю;

  • причини зловживання алкоголем та алкоголізму;

Уміти аналізувати рекламну інформацію про алкоголь. 

Розуміти:

- причину масового вживання алкоголю;

- кожен відповідає за своє здоров’я особисто, вибір: здоровий спосіб життя чи згубні звички кожен робить сам.


Для опрацювання нового матеріалу можете переглянути презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1nxa1FgAUfYXM4nckn6oNJYqxKOD9QGdP/edit?usp=sharing&ouid=102102449484934615873&rtpof=true&sd=true

відео

https://youtu.be/dABkVLgF8kQ


За підсумками вивчення матеріалів уроку виконайте тест за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2417571

Завдання необхідно виконати до 31 січня 20:00


21.12.2021

6-А

Повторити параграфи 12,13.

Виконати тест за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2970968

Завдання необхідно виконати до 

22 грудня 15:00


16 листопада

6-А,Б класи

Уроки відбудуться онлайн  на платформі ZOOM за посиланням у групі.

 11.05 – 6-А

 11.35 – 6-Б

 Домашнє завдання: опрацювати параграф 9.

Виконайте тест за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7782687

Завдання необхідно виконати до

19 листопада 20:00


8 листопада

6-А,Б класи

Уроки відбудуться онлайн  на платформі ZOOM об 11.00 за посиланням у групі.

 Домашнє завдання: опрацювати параграф 8.

Виконайте тест за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3005023

Завдання необхідно виконати до

14 листопада 20:00


05.11.2021

6 клас

Посилання на тест (оновлене) за темою: «Харчовий раціон»

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3613741

Завдання необхідно виконати до  8 листопада 20:00


2 листопада

6-А,Б

Тема: Харчовий раціон

Мета: розглянути особливості харчування в підлітковому віці та харчовий раціон підлітків, ознайомити учнів з механізмами формування здорових харчових звичок; розвивати навички визначення калорійності їжі з метою формування грамотного підходу до складання власного меню залежно від енерговитрат, вчити харчуватися правильно, коли знаходитесь не вдома; виховувати культуру харчування.


Продовжити фразу "Протягом тижня я їв (їла) таку корисну їжу..." (передавати яблуко один одному та продовжувати речення).


 

Бесіда "Харчові звички".

— Чи є у вас певні харчові звички?

— Як ви гадаєте, це корисні чи шкідливі звички?

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

 


 

Робота за підручником (с. 38-39)

(с. 40 крос-тест "Як правильно обідати, коли ти не вдома").


Для вивчення теми перегляньте презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/1oZkLOt7g3Rem7FsIVECqAL8wQQCUhVTs/edit?usp=sharing&ouid=102102449484934615873&rtpof=true&sd=true

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

§ 7 прочитати.

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ.

Продовжити фразу: «Я думаю, що правильно харчуватися – це …»

Додатково

Інформація для допитливих

Середньостатистична людина за життя з’їдає 20–25 тонн їжі.

Легенда свідчить про те, що французький сир «Рокфор» з’явився випадково, коли пастух залишив свій сніданок у печері. Через кілька місяців він знайшов свій кинутий сир, який до того часу покрився цвіллю, але при цьому виявився надзвичайно смачним.

У Колумбії в кінотеатрі замість поп-корну вам запропонують пакетик із гігантськими смаженими мурахами.

На вулицях Індонезії продають копчених кажанів.

Ресторан у Пенсільванії пропонує бажаючим гамбургер масою 4 кг. Поки ще ніхто не з’їв його повністю.

У Швеції роблять галушки з борошна, крові північного оленя й солі.

На Сицилії та в Японії популярна ікра морського їжака.

Риб’ячі голови є поширеними ласощами на Алясці. Для їх приготування голови лосося закопують у спеціальні ямки, викладені мохом. Там вони гниють пару тижнів, після чого їх викопують, подрібнюють і виходить щось на кшталт рибного соусу. 



За підсумками вивчення теми виконайте тест за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7129972

Завдання необхідно виконати до  5 листопада 20:00.



26.10.2021

Шановні учні!

Онлайн-уроки з основ здоровя відбудуться на платформі ZOOM

6-А об 11.00

б-Б об 11.30

Посилання на онлайн-уроки у групі (Вайбер).

На урок підготувати підручник і робочий зошит.

Домашнє завдання: опрацювати параграф 6.

Виконайте тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3013629

Завдання необхідно виконати до  30 жовтня 21:00 

 


12.10.2021

Повторити розділ 1 «Здоровя людини» (параграф 1-5)

Виконайте тест за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7094739

Завдання необхідно виконати до

16 жовтня 21:00.