Дистанційне навчання

Дистанцiйне навчанняце форма навчання з використанням комп'ютерних і телекомунiкацiйних технологiй, якi забезпечують iнтерактивну взаємодiю викладачiв та учнів на рiзних етапах навчання i самостiйну роботу з матерiалами iнформацiйної мережi.
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я ТА БЕЗПЕКИ (перейди за посиланням)




Домашнє завдання на 14 травня 2020 року
8 клас
Повторення. Узагальнення і систематизація знань з теми:
«Безпека в побуті та навколишньому середовищі».
Підготовка до контрольної роботи за ІІ семестр.
ПОВТОРИТИ (§ 21-28).
Контрольна робота за ІІ семестр відбудеться 21 травня о 09:00.
Посилання на контрольний тест буде на блозі з 09:00.


9 клас
Повторення. Узагальнення і систематизація знань з тем:
«Соціальне благополуччя», «Сучасний комплекс проблем безпеки.
Підготовка до контрольної роботи за ІІ семестр.
ПОВТОРИТИ (§ 21-30).
Контрольна робота за ІІ семестр відбудеться 21 травня о 10.30.
Посилання на контрольний тест буде на блозі з 10.30.
------------------------------------------------------------------------------------------------


Домашнє завдання на 12.05.2020
5 клас
Тема: Земля – наш спільний дім.
 Стихійні лиха. (§ 29, 30)
Учням:
- треба знати, як забруднене довкілля впливає на здоров’я людини;
- як поводитися під час стихійних лих.


Виконати тест за посиланням:
6 клас
Тема: До кого звертатися по допомогу. 
Як допомогти потерпілому (§ 32, 33)


Учні:
- знають телефони служб надання екстренної допомоги в екстремальних ситуаціях;
- розпізнають ознаки ураження електричним струмом, отруєння, хімічних опіків;
- дотримуються правил користування засобами побутової хімії.

Виконати тест за посиланням:
7 клас
Узагальнення і систематизація знань з теми: «Психічний і духовний розвиток» (повторити § 13- 15)


Виконати тест за посиланням:



Домашнє завдання на 07.05.2020

8 клас

Узагальнення і систематизація знань з теми: «Безпека в побуті та навколишньому середовищі»
Повторити параграфи 24-28.
Виконати тест за посиланням:


9 клас

Тема: Розвиток людства і глобальні небезпеки (параграф 29)
Учні:
-         повинні знати глобальні загрози, породжені діяльністю людини;
-         демонструвати відповідальне ставлення до екологічних проблем своєї місцевості
Виконати тест за посиланням:
_________________________________________________________________________


Домашнє завдання на 5-7 травня

5 клас

Тема: У небезпечних місцях (§ 28)
Учні:
-         називають місця підвищеної небезпеки надворі;
-         пояснюють необхідність уникнення місць можливого утворення натовпу, дотримуються правил безпеки у натовпі;
-         знають правила користування ліфтами.

Виконати тестове завдання за посиланням:

6 клас

Тема: Ти – велосипедист. Безпека руху велосипедиста (§ 30, 31)
Учні:
-         називають елементи конструкції велосипеда, що впливають на на безпеку руху;
-         знають, як підібрати одяг для велосипедних прогулянок;
-         знають правила перевезення вантажу на велосипеді;
-         знають правила дорожнього руху для всіх учасників дорожнього руху.
Виконати тестове завдання за посиланням:

7 клас

Узагальнення і систематизація знань з тем «Емоційне благополуччя», «Конфлікти і здоровя» (§ 17-22)

Повторити:
-         ознаки психологічної рівноваги;
-         що таке стрес, його вплив на здоровя;
-         як запобігти стресу;
-         що таке конфлікти, їх види;
-         причини виникнення конфліктів та способи їх розвязання.
Виконати тестове завдання за посиланням:




Домашнє завдання для 8-9 класів на 30.04.

8 клас
Тема: Інформаційна безпека (§ 28)
Учні:
-         обґрунтовують вплив чинників інформаційної безпеки на здоровя,
-         уміють критично аналізувати повідомлення засобів масової інформаціїї.
Виконати тест за посиланням:

9 клас
Тема: Рівні, види і заходи безпеки.
Національна безпека України (§ 27, 28)

Учні:
-         - вміють пояснити роль безпеки в ієрархії потреб;
-        -  називають основні пріоритети і сфери національної безпеки України;
-         - уміють визначати чинники впливу на рівень суспільної безпеки.

Виконати тест за посиланням:
https://forms.gle/1yFb6Noskpzh8B2K9
_______________________________________________________________________


Домашнє завдання на 28-30 квітня

5 клас

Тема: Сам надворі (§ 27)
Учні:
-         називають чинники ризику під час перебування надворі без дорослих;
-         можуть пояснити як і до кого можна звернутися на допомогу в разі небезпечної ситуації з незнайомцями.
Виконати тест за посиланням:


6 клас

Тема: Підприємства у твоєму населеному пункті (§ 29)
Учні:
-         розпізнають групи промислових обєктів за наслідками аварій;
-         називають ознаки виникнення аварій на підприємстві;
-         ознайомляться, як діяти під час аварій на підприємствах.


7 клас

Узагальнення і систематизація знань з теми «Соціальна складова здоровя» (повторити § 23-30)
Виконайте підсумковий тест за посиланням:


_______________________________________


Завдання на 24 квітня

8 клас

Тема: Деструктивні угрупування і тероризм (§ 27)

Учні:
-         наводять приклади небезпечних ситуацій, повязаних із залученням до  деструктивних соціальних угрупувань;
-         обґрунтовують вплив чинників соціальної небезпеки на здоровя.

Виконати тест за посиланням:

9 клас

Тема: ВІЛ/СНІД: виклик людині.
ВІЛ/СНІД: виклик людству (§ 25, 26)

Учні:
-         називають шляхи інфікування ВІЛ, гепатит В та С; 3 стадії ВІЛ-інфекції, методи профілактики ІПСШ, зокрема ВІЛ-інфекції на особистому та державному рівні;
-         знають основні положення законодавства України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфікування/СНІДУ; принципи тестування на ВІЛ-інфекцію.

Виконати тест за посиланням:


________________________________________________________________________________
Завдання на період з 21 по 24 квітня

5 клас

Тема: Сам удома (§ 25)
Учні:
-називають можливі проникнення зловмисників у дім;
-пояснюють небезпеку дотримання правил безпеки житла;
-дотримуються правил при користуванні Інтернетом.

Виконати тест за посиланням:


6 клас

Тема: Пожежна безпека твоєї оселі.
Як поводитись під час пожежі. (§ 27, 28)
Учні:
-         називають основні причини пожеж; розпізнають негорючі, легкозаймисті матеріали та речовини;
-         пояснюють зміст поняття «трикутник вогню»;
-         дотримуються правил пожежної безпеки;
-         уміють правильно діяти у випадку пожежі.

Виконати тест за посиланням:


7 клас

Тема: Профілактика туберкульозу (§ 30)
Учні:
-         називають шляхи зараження туберкульозом, ознаки активної форми туберкульозу;
-         наводять приклади протитуберкульозних заходів на державному і особистому рівнях;
-         знають як зменшити ризик зараження туберкульозом.

Виконати тест за посиланням:

https://forms.gle/jwmNjTqR4gd1D4JE9

___________________________________________________________________________


Завдання на 14-17 квітня

5 клас

Тема: «Трикутник вогню». Пожежна тривога (§ 24, 25)
Учні повинні:
-         називати умови виникнення горіння, причини виникнення побутових пожеж;
-         наводити приклади джерел запалювання, горючих і негорючих матеріалів;
-         знати, як гасити невеликі пожежі.
Виконати тест за посиланням:


6 клас

Тема: Безпека твого дому (§ 26)
Учні:
-         називають небезпечні ситуації, які можуть виникнути в оселі;
-         уміють користуватися газовою плитою, перекривати вентилі водогону
-         дотримуються правил користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими мережами.
Виконати тест за посиланням:


7 клас

Тема: ВІЛ/СНІД і права людини (§ 30)
Учні:
-         знають права ВІЛ-позитивних людей, причини і наслідки стигмації і дискримінації ВІЛ-позитивних людей;
-         основні положення законодавства України щодо захисту прав ВІЛ-інфікованих людей.
Виконати тест за посиланням:



8 клас

Тема: Самозахист і допустима самооборона (§ 26)
Учні:
-         розпізнають дії, вчинені у межах допустимої самооборони та з перевищенням цих меж;
-         обгрунтовують вплив чинників соціальної небезпеки на здоровя, дії, вчинені у межах допустимої самооборони та з перевищенням цих меж.
Виконати тест за посиланням:


9 клас
Тема: Репродуктивне здоровя молоді.
Школа майбутніх батьків (§ 23, 24)

Учні:
-         називають чинники ризику для репродуктивного здоровя молоді;
-         наводять приклади негативних наслідків ранніх статевих стосунків;
-         усвідомлюють вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоровя.
Виконати тест за посиланням:



_____________________________________________________________________________


Домашнє завдання на 7-10 квітня


5 клас

Тема: Соціальна небезпека інфекційних хвороб (§ 23)

Учні повинні знати:

-що таке туберкульоз, як уберегтися від туберкульозу;
- що таке ВІЛ і СНІД, шляхи зараження і методи захисту;
- про протидію дискримінації людей, які живуть з ВІЛ.
Виконайте тест, перейшовши за посиланням: 

https://forms.gle/9ZkMff9hbTc8BDaN6


6 клас

Тема: Підліткові компанії (§ 25)
Учні повинні вміти:
-розпізнавати дружні, недружні і небезпечні компанії;
-пояснювати негативні наслідки належності до небезпечних компаній;
-обирати коло спілкування, яке сприяє здоров’ю.

 Виконайте тест, перейшовши за посиланням:




7 клас

Виконайте тест, перейшовши за посиланням:


Тема: Поширення ВІЛ-інфекції в Україні та світі (§ 28)

Учні повинні вміти:
-оцінювати ризики ВІЛ-інфікування у різних ситуаціях.
Виконайте тест, перейшовши за посиланням:


8 клас

Тема: Правова відповідальність неповнолітніх (§ 25)

Учні повинні знати:
- права, обовязки та відповідальність за правопорушення для різних вікових груп;
-як правильно поводитись при затриманні правоохоронними органами.
Виконайте тест, перейшовши за посиланням:


9 клас

Тема: Формування здорових стосунків. Цінність родини (§ 21, 22)

Учні повинні вміти:

-пояснити, які перепони існують у спілкуванні;
-називати складові формули здорових стосунків;
-називати ознаки міцної родини, усвідомлювати роль родини у житті людини.
Виконайте тест, перейшовши за посиланням:

https://forms.gle/Q4jGNUE9HBKLXfo18


________________________________________



Домашнє завдання на 24-26 березня

5 клас

Тема: Спілкування з однолітками (§ 22)

Опрацювати параграф, навести приклади ситуацій, коли не варто погоджуватися на пропозиції однолітків; вчитися упевнено спілкуватися з однолітками.
         Записати якості (риси характеру) справжнього друга та риси характеру, що не підходять для дружби.

6 клас

Тема: Як владнати конфлікт (§ 24)
Опрацювати параграф, вміти пояснити значення терміну «конфліктоген», розрізняти «Я-повідомлення» і «Ти-повідомлення».
Знати 6 кроків розвязання конфліктів:
1 крок: опануй себе;
2 крок: заспокой опонента;
3 крок: активно слухай;
4 крок: поводься асертивно;
5 крок: висловлюй повагу;
6 крок: розвязуй проблему.

Переглянути презентацію.





Виконати завдання на с. 139


7 клас

Тема: Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків (с. 105-106)
Учні повинні знати про відповідальність за злочини, пов’язані з розповсюдженням та вживанням наркотичних речовин.
Виконати завдання на с. 107





8 клас

Тема: Закони і правоохоронні органи України (§ 24)
Учні повинні знати функції правоохоронних органів України щодо збереження життя і здоровя громадян;
називати права, обовязки і відповідальність за правопорушення для різних вікових груп.

Переглянути презентацію.





Виконати завдання 1 на с. 155.


9 клас

 Тема: Ефективне спілкування (§ 20)
Опрацювати матеріал про роль і рівні спілкування людини, потренуватись навичкам ефективного спілкування з однолітками дистанційно.



Переглянути презентацію.



________________________________________
Завдання для учнів на період з 16 по 20 

березня 2020 року

5 клас
Тема: Спілкування з дорослими (§ 21)
Учні повинні називати дорослих зі свого найближчого оточення, яким вони довіряють, до яких можуть звернутися у разі потреби. Вміти налагоджувати дружні стосунки.
Виконати завдання на с. 114 (зразок на мал. 68).
6 клас
Тема: Види і наслідки конфліктів
         Учні повинні вміти розпізнавати конфлікти поглядів та інтересів, пояснювати вплив конфліктів на здоровя, необхідність конструктивного розвязання конфліктів.
         Розвязати конфліктні ситуації на с. 133

7 клас
Тема: Причини і наслідки вживання наркотиків (§ 26, 27)
         Учні повинні розпізнавати факти і міфи про наркотики, наводити приклади наслідків вживання наркотиків.
         Створити рекламу здорового способу життя.

8 клас
Тема: Вплив забруднених ґрунтів на здоровя (§ 22)
Учні повинні вміти обґрунтувати вплив забруднення ґрунтів на здоровя людини.
9 клас
Тема: Самовиховання характеру (§ 18)
         Учні повинні вміти визначати життєві навички, необхідні для удосконалення характеру, складати план удосконалення характеру.
         Виконати практичне «Самооцінка характеру» (с. 128-135).
Зразок на с. 135








2 коментарі:

  1. Добрий день! Домашнє завдання для 5 класу за 12.05.Ленченко Карина з 5-А класу пройшла 2 рази тест,тому що дитина не знала, що там можуть бути декілька варіантів відповідей на одне питання

    ВідповістиВидалити
  2. Добрий день.Єресь Данило теж пройшов тест 2 рази, бо теж не знав, що там декілька варіантів.

    ВідповістиВидалити