Дистанцiйне навчання — це форма навчання з використанням комп'ютерних і телекомунiкацiйних технологiй, якi забезпечують iнтерактивну взаємодiю викладачiв та учнів на рiзних етапах навчання i самостiйну роботу з матерiалами iнформацiйної мережi.
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я ТА БЕЗПЕКИ (перейди за посиланням)
- як поводитися під час стихійних лих.
- розпізнають ознаки ураження електричним струмом, отруєння, хімічних опіків;
- дотримуються правил користування засобами побутової хімії.
Виконати тест за посиланням:
________________________________________________________________________________
https://forms.gle/Q4jGNUE9HBKLXfo18
________________________________________
Домашнє завдання на 24-26 березня
Виконати завдання на с. 139
Виконати завдання 1 на с. 155.
________________________________________
Завдання для учнів на період з 16 по 20
березня 2020 року
5 клас
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я ТА БЕЗПЕКИ (перейди за посиланням)
Домашнє завдання на 14 травня 2020 року
8 клас
Повторення. Узагальнення і систематизація знань з теми:
«Безпека в побуті та навколишньому середовищі».
«Безпека в побуті та навколишньому середовищі».
Підготовка до контрольної роботи за ІІ семестр.
ПОВТОРИТИ (§ 21-28).
Контрольна робота за ІІ семестр відбудеться 21 травня о 09:00.
Посилання на контрольний тест буде на блозі з 09:00.
9 клас
Повторення. Узагальнення і систематизація знань з тем:
«Соціальне благополуччя», «Сучасний комплекс проблем безпеки.
«Соціальне благополуччя», «Сучасний комплекс проблем безпеки.
Підготовка до контрольної роботи за ІІ семестр.
ПОВТОРИТИ (§ 21-30).
Контрольна робота за ІІ семестр відбудеться 21 травня о 10.30.
Посилання на контрольний тест буде на блозі з 10.30.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Домашнє завдання на 12.05.2020
5 клас
Тема: Земля – наш спільний дім.
Стихійні лиха. (§ 29, 30)
Учням:
- треба знати, як забруднене довкілля впливає на здоров’я людини;- як поводитися під час стихійних лих.
Виконати тест за посиланням:
6 клас
Тема: До кого звертатися по допомогу.
Як допомогти потерпілому (§ 32, 33)
Учні:
- знають телефони служб надання екстренної допомоги в екстремальних ситуаціях;- розпізнають ознаки ураження електричним струмом, отруєння, хімічних опіків;
- дотримуються правил користування засобами побутової хімії.
Виконати тест за посиланням:
7 клас
Узагальнення і систематизація знань з теми: «Психічний і духовний розвиток» (повторити § 13- 15)
Виконати тест за посиланням:
Домашнє завдання на 07.05.2020
8
клас
Узагальнення
і
систематизація знань з теми: «Безпека в побуті та навколишньому середовищі»
Повторити параграфи
24-28.
Виконати тест за
посиланням:
9 клас
Тема: Розвиток людства і
глобальні небезпеки (параграф 29)
Учні:
-
повинні
знати глобальні загрози, породжені діяльністю людини;
-
демонструвати
відповідальне ставлення до екологічних проблем своєї місцевості
Виконати тест за
посиланням:
_________________________________________________________________________
Домашнє завдання на 5-7 травня
5 клас
Тема: У небезпечних місцях (§ 28)
Учні:
-
називають місця підвищеної небезпеки надворі;
-
пояснюють необхідність уникнення місць можливого
утворення натовпу, дотримуються правил безпеки у натовпі;
-
знають правила користування ліфтами.
Виконати тестове
завдання за посиланням:
6 клас
Тема: Ти – велосипедист. Безпека
руху велосипедиста (§ 30, 31)
Учні:
-
називають елементи
конструкції велосипеда, що впливають на на безпеку руху;
-
знають, як підібрати одяг
для велосипедних прогулянок;
-
знають правила
перевезення вантажу на велосипеді;
-
знають правила дорожнього
руху для всіх учасників дорожнього руху.
Виконати тестове завдання
за посиланням:
7 клас
Узагальнення і систематизація знань з тем «Емоційне благополуччя»,
«Конфлікти і здоров’я» (§ 17-22)
Повторити:
-
ознаки
психологічної рівноваги;
-
що
таке стрес, його вплив на здоров’я;
-
як
запобігти стресу;
-
що
таке конфлікти, їх види;
-
причини
виникнення конфліктів та способи їх розв’язання.
Виконати тестове
завдання за посиланням:
Домашнє завдання для 8-9 класів на 30.04.
8 клас
Тема: Інформаційна безпека (§ 28)
Учні:
-
обґрунтовують
вплив чинників інформаційної безпеки на здоров’я,
-
уміють
критично аналізувати повідомлення засобів масової інформаціїї.
Виконати тест за
посиланням:
9 клас
Тема: Рівні, види і заходи безпеки.
Національна безпека України (§ 27, 28)
Учні:
- - вміють
пояснити роль безпеки в ієрархії потреб;
- - називають
основні пріоритети і сфери національної безпеки України;
- - уміють
визначати чинники впливу на рівень суспільної безпеки.
Виконати тест за
посиланням:
https://forms.gle/1yFb6Noskpzh8B2K9
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Домашнє
завдання на 28-30 квітня
5
клас
Тема: Сам надворі (§ 27)
Учні:
-
називають
чинники ризику під час перебування надворі без дорослих;
-
можуть
пояснити як і до кого можна звернутися на допомогу в разі небезпечної ситуації
з незнайомцями.
Виконати тест за посиланням:
6
клас
Тема: Підприємства у твоєму
населеному пункті (§ 29)
Учні:
-
розпізнають
групи промислових об’єктів за наслідками аварій;
-
називають
ознаки виникнення аварій на підприємстві;
-
ознайомляться,
як діяти під час аварій на підприємствах.
7
клас
Узагальнення і систематизація
знань з теми «Соціальна складова здоров’я»
(повторити § 23-30)
Виконайте підсумковий
тест за посиланням:
_______________________________________
Завдання на 24 квітня
8 клас
Тема: Деструктивні угрупування і тероризм (§ 27)
Учні:
-
наводять
приклади небезпечних ситуацій, пов’язаних із залученням до деструктивних соціальних угрупувань;
-
обґрунтовують
вплив чинників соціальної небезпеки на здоров’я.
Виконати
тест за посиланням:
9 клас
Тема: ВІЛ/СНІД: виклик людині.
ВІЛ/СНІД:
виклик людству (§ 25, 26)
Учні:
-
називають шляхи
інфікування ВІЛ, гепатит В та С; 3 стадії ВІЛ-інфекції, методи профілактики
ІПСШ, зокрема ВІЛ-інфекції на особистому та державному рівні;
-
знають основні положення
законодавства України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфікування/СНІДУ; принципи
тестування на ВІЛ-інфекцію.
Виконати
тест за посиланням:
Завдання на період з 21 по 24 квітня
5 клас
Тема: Сам удома (§ 25)
Учні:
-називають можливі проникнення зловмисників у дім;
-пояснюють небезпеку дотримання правил безпеки житла;
-дотримуються правил при користуванні Інтернетом.
Виконати тест за
посиланням:
6 клас
Тема: Пожежна
безпека твоєї оселі.
Як поводитись під час пожежі. (§ 27, 28)
Учні:
-
називають основні причини
пожеж; розпізнають негорючі, легкозаймисті матеріали та речовини;
-
пояснюють зміст поняття
«трикутник вогню»;
-
дотримуються правил
пожежної безпеки;
-
уміють правильно діяти у
випадку пожежі.
Виконати
тест за посиланням:
7 клас
Тема: Профілактика туберкульозу (§ 30)
Учні:
-
називають шляхи зараження
туберкульозом, ознаки активної форми туберкульозу;
-
наводять
приклади протитуберкульозних заходів на державному і особистому рівнях;
-
знають
як зменшити ризик зараження туберкульозом.
Виконати
тест за посиланням:
https://forms.gle/jwmNjTqR4gd1D4JE9
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Завдання
на 14-17 квітня
5 клас
Тема: «Трикутник
вогню». Пожежна тривога (§ 24, 25)
Учні повинні:
-
називати
умови виникнення горіння, причини виникнення побутових пожеж;
-
наводити
приклади джерел запалювання, горючих і негорючих матеріалів;
-
знати,
як гасити невеликі пожежі.
Виконати тест за
посиланням:
6 клас
Тема: Безпека твого
дому (§
26)
Учні:
-
називають
небезпечні ситуації, які можуть виникнути в оселі;
-
уміють
користуватися газовою плитою, перекривати вентилі водогону
-
дотримуються
правил користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими
мережами.
Виконати тест за посиланням:
7 клас
Тема: ВІЛ/СНІД і
права людини (§ 30)
Учні:
-
знають
права ВІЛ-позитивних людей, причини і наслідки стигмації і дискримінації
ВІЛ-позитивних людей;
-
основні
положення законодавства України щодо захисту прав ВІЛ-інфікованих людей.
Виконати тест за посиланням:
8 клас
Тема: Самозахист і допустима самооборона (§ 26)
Учні:
-
розпізнають
дії, вчинені у межах допустимої самооборони та з перевищенням цих меж;
-
обгрунтовують
вплив чинників соціальної небезпеки на здоров’я, дії, вчинені у межах допустимої самооборони та з
перевищенням цих меж.
Виконати тест за
посиланням:
9 клас
Тема:
Репродуктивне здоров’я молоді.
Школа майбутніх батьків (§ 23, 24)
Учні:
-
називають
чинники ризику для репродуктивного здоров’я молоді;
-
наводять
приклади негативних наслідків ранніх статевих стосунків;
-
усвідомлюють
вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я.
Виконати тест за
посиланням:
_____________________________________________________________________________
Домашнє завдання на 7-10 квітня
5 клас
Тема: Соціальна небезпека інфекційних хвороб (§ 23)
Учні повинні знати:
-що таке туберкульоз, як уберегтися від
туберкульозу;
- що таке ВІЛ і СНІД, шляхи зараження і методи
захисту;
- про протидію дискримінації людей, які живуть з
ВІЛ.
6 клас
Тема:
Підліткові компанії (§ 25)
Учні повинні вміти:
-розпізнавати дружні, недружні і небезпечні
компанії;
-пояснювати негативні наслідки належності до
небезпечних компаній;
-обирати коло спілкування, яке сприяє здоров’ю.
Виконайте
тест, перейшовши за посиланням:
7 клас
Виконайте тест, перейшовши за
посиланням:
Тема: Поширення ВІЛ-інфекції в Україні та світі (§ 28)
Учні повинні вміти:
-оцінювати ризики
ВІЛ-інфікування у різних ситуаціях.
Виконайте тест, перейшовши за посиланням:
8 клас
Тема: Правова відповідальність неповнолітніх (§ 25)
Учні повинні знати:
- права, обов’язки та відповідальність за правопорушення для різних
вікових груп;
-як правильно
поводитись при затриманні правоохоронними органами.
Виконайте тест, перейшовши за
посиланням:
9 клас
Тема: Формування здорових стосунків. Цінність родини (§ 21, 22)
Учні повинні вміти:
-пояснити, які
перепони існують у спілкуванні;
-називати складові
формули здорових стосунків;
-називати ознаки
міцної родини, усвідомлювати роль родини у житті людини.
Виконайте тест, перейшовши за
посиланням:
5 клас
Тема: Спілкування з
однолітками (§ 22)
Опрацювати параграф, навести приклади ситуацій, коли
не варто погоджуватися на пропозиції однолітків; вчитися упевнено спілкуватися
з однолітками.
Записати
якості (риси характеру) справжнього друга та риси характеру, що не підходять
для дружби.
6 клас
Тема: Як владнати конфлікт (§ 24)
Опрацювати параграф, вміти пояснити значення терміну
«конфліктоген», розрізняти «Я-повідомлення» і «Ти-повідомлення».
Знати 6 кроків розв’язання конфліктів:
1 крок:
опануй себе;
2 крок:
заспокой опонента;
3 крок:
активно слухай;
4 крок:
поводься асертивно;
5 крок:
висловлюй повагу;
6 крок: розв’язуй проблему.
Переглянути
презентацію.
Виконати завдання на с. 139
7 клас
Тема: Положення
кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків (с. 105-106)
Учні повинні знати про відповідальність за злочини,
пов’язані з розповсюдженням та вживанням наркотичних речовин.
Виконати завдання на с. 107
8 клас
Тема: Закони і правоохоронні органи України (§ 24)
Учні повинні знати функції правоохоронних органів
України щодо збереження життя і здоров’я громадян;
називати права, обов’язки і відповідальність за
правопорушення для різних вікових груп.
Переглянути презентацію.
Виконати завдання 1 на с. 155.
9 клас
Тема:
Ефективне спілкування (§ 20)
Опрацювати матеріал про роль і рівні спілкування
людини, потренуватись навичкам ефективного спілкування з однолітками
дистанційно.
Переглянути
презентацію.
________________________________________
Завдання для учнів на період з 16 по 20
березня 2020 року
5 клас
Тема: Спілкування з дорослими (§ 21)
Учні повинні називати дорослих зі свого найближчого оточення, яким вони
довіряють, до яких можуть звернутися у разі потреби. Вміти налагоджувати дружні
стосунки.
Виконати завдання на с. 114 (зразок на мал. 68).
6 клас
Тема: Види і наслідки конфліктів
Учні повинні вміти розпізнавати
конфлікти поглядів та інтересів, пояснювати вплив конфліктів на здоров’я, необхідність конструктивного розв’язання конфліктів.
Розв’язати конфліктні ситуації на с. 133
7 клас
Тема: Причини і наслідки вживання наркотиків (§ 26, 27)
Учні
повинні розпізнавати факти і міфи про наркотики, наводити приклади наслідків
вживання наркотиків.
Створити
рекламу здорового способу життя.
8 клас
Тема: Вплив забруднених
ґрунтів на здоров’я
(§ 22)
Учні повинні вміти обґрунтувати
вплив забруднення ґрунтів на здоров’я людини.
9 клас
Тема: Самовиховання характеру (§ 18)
Учні
повинні вміти визначати життєві навички, необхідні для удосконалення характеру,
складати план удосконалення характеру.
Виконати практичне «Самооцінка характеру» (с. 128-135).
Зразок на с. 135
Добрий день! Домашнє завдання для 5 класу за 12.05.Ленченко Карина з 5-А класу пройшла 2 рази тест,тому що дитина не знала, що там можуть бути декілька варіантів відповідей на одне питання
ВідповістиВидалитиДобрий день.Єресь Данило теж пройшов тест 2 рази, бо теж не знав, що там декілька варіантів.
ВідповістиВидалити